неделя, 18 май 2008 г.

P.S. I love You! :)

Сигурно сте се замисляли, че този който най-много те обича, най-много те наранява... че този който те кара да се смееш, те кара най-силно и да плачеш... И в това ли се състои любовта - болка и сълзи... Да точно това е тя... Тя те кара да обичаш до болка.... и да смееш до сълзи! И който ми каже, че тя е красива и добра... Не, тя е безкористна... Любовта е това, което най-много мразиш и това, което най-много обичаш в едно!
Обичам, когато ме кара да се смея силно. Мразя, когато ме кара да плача. Обичам, когато е с мен. Мразя, когато ме оставя сама. Обичам да го слушам. Мразя празните му приказки. Обичам, когато ме слуша. Но толкова мразя, когато критикува думите ми. Мразя, когато хърка. А всъщност ми е толкова приятно, когато чувам, че спи до мен....
И все пак... обичам дори това, което мразя в него...!

Няма коментари: